دانلود تحقیق درمورد آشنايي با دات نت

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با دات نت

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي با دات نت

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي با دات نت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي با دات نت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي با دات نت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي با دات نت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:120 صفحه

قسمتی از فایل:

- آشنايي با دات نت (.NET)

چرا به دات نت احتياج داريم؟

«آشنايي با دات نت و بررسي مشكلاتي كه حل آنها سبب تولد دات نت گرديد».

 به طور معمول نسل‌هاي جديد زبان هاي برنامه نويسي به اين دليل متولد مي شوند كه زبانهاي قديمي تر داراي امكانات محدود بودند و يا قدرت استفاده از تكنولوژي‌هاي فعلي را به صورت مطلوب و ساده ندارند. مهمترين نيازي كه به عنوان آخرين تكنولوژي وجود دارد، برنامه نويسي در محيط اينترنت است. اينترنت در مدت تقريبا 8 سال جاي خود را به عنوان يكي از مهمترين وسايل ارتباطي براي كارهاي روزمره و تجارت باز كرده است. سيستمهاي برنامه نويسي قديمي تر امكان برنامه نويسي براي اينترنت را فراهم كرده بودند اما هر كدام داراي اشكالات بزرگي هستند، براي مثال تكنولوژي Com اولين بار در ويندوز به كار گرفته شد. در سال 1970 نيز سيستمهايي براي Unix نوشته شده بودند، جاوا نيز در اصل براي ابزارهاي الكترونيكي بود و نه براي اينترنت.

سپس براي اولين بار يك سيستم جامع براي برنامه نويسي تحت اينترنت ايجاد شد. اين سيستم‌که .NET، نام داشت، از مراحل سطح پايين كه به زبان ماشين مي‌باشد تا بالاترين سطح كه برنامه نويسي ويژوال آن مي باشد، براي استفاده در اينترنت طراحي شده است البته NET فقط براي اينترنت نيست و با استفاده از آن مي توان برنامه هاي كامل تحت Client نيز ايجاد كرد، اما بزرگترين مزيت آن در برابر سيستمهاي ديگر امكانات اينترنت آن است. براي اين كه از مزاياي استفاده از NET را بهتر متوجه بشويم بهتر است در ابتدا معايب سيستم هاي پيشين را ذكر كنيم.

شركت مايكروسافت تا قبل از سال 1995 به برنامه نويسي در محيط هاي Client و server پرداخت، اما از ان سال به بعد توجه بيشتري به مساله برنامه نويسي در اينترنت كرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر